Här kommer lite utav dem nya kläderna :)

Hej bloggen :) jag han ta några foton på dem nya bebiskläderna :) Jag var inne i stan igår och träffade min syster och vi tog en fika och pratade om allt möjligt :) sen så shoppade vi lite :) jag hittade en mys dräkt till min son som jag köpte på Hm :) Dem har fått in så himla fina barn kläder :) Sen fick jag och min sambo en cool tröja till våran son av min syster :) efter jag hade träffat min syster så träffade jag min pappa på stan vi gick till en annan Hm butik och köpte lite mer bebiskläder men hinner inte fota alla dem kläderna :)  
Den här mys dräkten köpte jag till min son :) <3    
Den här tröjan fick vi av min syster :) 
Dem här fick vi av min pappa :) 
Och dem här fick vi också av min pappa :) 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammaemmys.blogg.se

jag är 17 år och pappan är 22 år, vi bor i Nynäshamn. Vi längtar massor efter plutten i magen! :) Här skriver jag om min graviditet och våran vardag. Hoppas ni kommer gilla min blogg och glöm inte att kommentera! :)

RSS 2.0